Tuesday, May 5, 2009

bila aku tension

waaaa...dah lame aku tak mengepost entry kt blog aku nie..
bukan apa...enggak ade waktu..aku bizi ngan keje2 kt opis dan juge keje2 yg aku cipta sendirik..
padam muke aku sape suh cari penyakit...hahahaha...
tp xpe...penyakit dpt duit xpe...aku suke...kalo penyakit yg xde duit tu aku xsuke...
semalam ari tension aku...
korang tgk je la meja aku tu...
aku xmoo cite panjang...
tgk je la meje aku tu...
meja itu mengambarkan aku tgh tension...

korang tgk la betapa cantiknye meja aku..mcm2 ada..

hahaha..ini la harte2 yg terdapat kt atas meja aku tu.
disebelah kiri:..kotak cermin mata aku...bisness card yg berterabur..kak.udd yg teraburkan..
pastu beg pitih yg xde duit...bile la duit nk ade byk kt dlm tu...pastu cermin mata aku..
almaklum la..rabun...
kat atas tu plak:...paper beg mcd..hohoho..semalam aku mkn mcd sbb xsempat nk lunch kt luar..
pastu plak ada laptop cabuk aku..ade hanpon dan jugak jam tangan aku..
sebelah tu plak ade gelas dan jugak lotion..hohoho st byk kan rete2 aku...

0 Comments: