Thursday, February 19, 2009

~My neW bibie~

alop semua...da lame da xmenupdate blog nie...
bkn ape...time tu xde la...kalo ade pn...lebih baik d gunakan tu uat bende2 lain...
contohnye: tito..hehehe...

ari nie after lunch kat jaring aku n the geng singgah kt satu kedai haiwan nie..
da lame da xtgk2 haiwan kt situ..
tah mcm mana...ari nie boleh plak aku terbeli ikan...
actually kan aku mmg dh lama nk membela ikan nie..
cuma masa tu xmengizinkan...
memandangkan aku slalu je bosan duk sini...
ape salahnye aku bela ikan plak...
kalo time bosan2 tu bleh la jgk aku ckp2 ngan dia..
walaupn aku tau entah dia paham ke tak apa yang aku ckp...
ape2 pn skrg nie aku dh ade kawan baru...
cume aku xtau nk letak name ape kt dorang nie...
korang2 kalo ade name2 yg best tu...bgtau la aku...
nnty leh la aku letak name kt dorang nie...
tp bia la name yg glamor2 skit...
bak kate org...up to date...
hahaha....
nie la rupa bibie br aku


0 Comments: