Sunday, March 22, 2009

~kawen~

....kawen....
ade ape ngan kawen?...
ade plak tnye soklan camtu...ape la aku nie...
biase la musim2 cuti skolah nie...org ckp musim org kawen..
xsah kalo xde kenduri kawen time budak2 cuti skolah...
bak kate org...mcm xlengkap je...
betol ke ape aku ckp nie...
ape2 je la...merepek je aku nie...

aku bukan pe...
saje je nk wish selamat pengantin baru kt kawan2 aku nie...


7 mac 2009
liana dan nizam

kalo korang nk tau..aku ngan lia nie kenal kt FS je...
mase tu lia add aku as a friend..
aku xkenal pn lia nie sape...
bg aku sape2 nk add aku kt fs..aku xkisah pn...janji org tu baik...
setelah sekian lama kenal kt fs...tp xpernah pn berhubung...
nk d jadikan cerita aku ade la join group skolah rendah aku dl...
kt situ leader group tu mintak la id ym ahli2 group...
aku pn xkecuali la...letak la sekali...nk post la kt bulletins..
dr bulletins tu la lia dpt id ym aku..
after this..kiteorg pn berkawan2 la...
and then...time kenduri kawen dia la first time ktorg jupe...
bergambar kenangan ngan lia...nie la 1st time ktorg jupe..
kalo tak menyembang kt YM je la..
YM menjadi perantaraan antara kami berdua...
kalo korang nk tau aku lh design kad kawen nie tuk lia...
tp atas sebab tertentu kad kawen yg lia impikan dh jadi lain.
semuanya lari..design pn xsama....dh la tu...
byk gile salahnya...cian kt lia kan...
aku uat dua design tuk lia....tp lia pilih yg design yg kedua tu....
design yg pertama tu mybe soft sgt kot...


9 mac 2009
giey dan shahril
nie plak kak gee...mbr aku mase belajau kt PKKT dl...
dl mase kat poly ngan dia la aku slalu berkepit...
uat final project pn sama2...
satu group ngan dia...
dan ngan dia jgk la aku salalu merempit dr umah aku ke poly...
dari poly ke umah sewa...hihihi...
terigt zaman mude2 dl...
semua tu dh jadi kenangan...

nie la rupe husband kak geesebelom balik sempat lg ambik gambar...
dh lame xjupe...pasni xtau la bile lg leh jupe...
mybe d next2 kenduri yg akan dtg...giliran sape plak ye akan datang...bersama bad..sue n knor..
time kaseh ye sue...tompangkan saye g umah kak ge ari tu...
satu2nye jejaka wakil kelas aku yg dtg kenduri kak gee...
berposing ngan kete baru die....
yg sorg lg tu plak name dia epul...dak sitB..ktorg sitA

nie la sebahagian yg hadir kenduri kak gee ari tu...
sue...haiza...kak ya...kak nor..lia...n aku...


9 mac 2009
ellie dan hafizcik suhaili nie plak mbr aku mase skolah dl...
same2 satu kelas mase form 4 -5...
lepas SPM ktorg masih lg berhubung....
tp lepas aku dh masuk PKKT....ellie plak kt TATI...
ktorg dh jarang jupe...dan jarang berhubung...
tup2 plak sampai kad jemputan dia...
tp aku xsempat nk g kenduri kawen dia...balik dr umah kak gee dh lewat dh
pastu plak mlm tu aku dh nk balik PJ dh....
kepada ellie aku mintak maaf byk2...xsempat nk g kenduri ko..
ape2 pn aku ade col ellie...mintak maaf ngan dia..
kalo aku sempat pergi mesti aku leh tgk ko kan...
ko dh la comey...mesti lg bertambah comey kan....
waaa...ruginye aku...
sori ye kawan2....aku xde gambar ellie dn pasangan dia hafis....
cukup la kad kawen je ye...yang aku leh tunjukkan...


14 mac 2009
zila dan wan
zila nie plak admin kt tempat aku LI skrg nie..walaupn br nk masuk 4 bulan kenal..
tp ktorg rapat sgt...tp skrg dia dh berhenti keje dh...
dh xdpt la aku nk melepak2 ngan dia kt sunway...
kalo tak...tiap2 minggu aku g sunway...
keje aku berjalan je ngan dia...
pantang ada peluang...nk g bank-in cheque pn dia suh aku temankan jgk...
tp aku xkisah...aku ok je...
nie la hadiah yg ktorg bagi kt zila...dari aku k.udd dan jugak k.shahnor.
teka ada apa kt dalam tu?


14 mac 2009
yuen dan khairol
yuen nie plak mbr aku sama2 stdy kt UTeM...
aku kenal dia sebelum dia belajau kt UTeM lg....mase tu dia belajau kt kusza..
aku plak time tu tolong pcik aku kt dewan makan...
mase tu aku belajau kt poly lg...
xsangka plak aku leh jupe ngan yuen kt sini...
satu kelas plak tu...kenduri yuen pn aku x g jugak..
aku dpt kad dia lmbt...selepas 2 ari kenduri dia br aku dpt..
kalo aku dpt cepat..insya Allah aku g kenduri dia..
lgpn rumah dia ngan umah zila dh xjauh dah...

tgk betol2...mira & partner...adoiyaa...
cik yuen aku xde partner lg la...kalo ade nnty aku bgtau yer...
sabau
gambar2 yuen nie aku curik kt Fs dia....hehehe
sowie ye cik wani...oppss...silap...puan wani...aku xg kenduri ko...
sbb tu aku curik gmbar ko....halal lh yer...
pandai2 je aku nie...

ape2 pn...aku doakan korang semua kekal bahagia hingga ke akhir hayat..
nnty dpt baby jgn lupe bgtau aku....
mesti baby2 korang akan comey mcm korang gak nnty.....
selamat berbahagia semua...

0 Comments: