Thursday, July 23, 2009

aku sakit hati

...sanggup ko buat aku mcm nie kan...
...selebat hujan di luar umah kala ini...
...selebat tu la air mata aku mengalir..
...aku sedih ngan keadaan diri ko...
...sedih dengan apa yg dah berlaku kt diri ko...
...sedih ngan apa yg ko dh bgtau kt aku...
...hanya tuhan je yg tau mcm mana perasaan aku tika ini...
...aku hanya mampu berdoa...
...tp aku lagi sedih saat aku melihat gmbr ko dan dia...
bertambah sedih aku setelah aku lihat segalanya bermula pada "18 ogos" di "kota bersejarah"
...patut la aku tak di hargai di ari berbahagia aku...
...rupanya ko telah mencipta hari bahagia ko sendiri..
...tahniah...ko dh berjaya buat aku mcm nie...
....terima kaseh segalanya....

...walau ape2 pn ko dh buat kt aku...
...aku harap ko xakan lakukan sesuatu yg bodoh...
...masa depan ko semuanya terletak di atas tangan ko...
...please..dengar la rayuan aku nie...
...aku dah xmampu untuk menangis lagi...
...buat pengetahuan ko...
...aku masih syg kt ko...
...sayangi la aku seperti mana aku menyayangi dirimu...
..walaupn aku bukan milikmu...dan ko bukan milikku...




2 Comments:

Ichi said...

alo minachi..
sila tukar link blog saya ek..
sy dah tukar nama yg lagi klasik..hehe..

"aku sakit hati"..pada siapakah itu?
taman muzaffar shah kah?

~nOmira~ said...

ya ichi...
"aku sakit hati" pada dia la
br ku tau kebenaran nye...sabau je la...