Wednesday, July 22, 2009

Flu

hai semua....udah lama aku tidak mengepost ape2 di sini...
kebizian ngan keje2 aku...walhal sebenarnya aku xde keje pn nk di buat kt opis tu...
entah...aku tak tau kenapa aku semakin malas untuk mengepost ape...
udah 2 ari aku flu...bukan H1N1 tau...
kalo xsilap aku nie mesti 2 ari lepas aku terkena hujan masa balik dr jumpa client..nak uat mcm mana kan...terima je la...lgpn aku dh lame dh x flu n demam nie..
walaupun aku demam tambah plak ngan flu yg xnk ilang2 nie....aku still lg gagahkan diri g opis..walaupn kt opis tu xde pape nk di buat...aku rase kalo aku duk umah pn sama jgk..bosan xde ape yg aku nk buat...
apa yg pasti aku xsuka la flu nie...
arap2 cepat la sehat...xlarat dh nie...
ohh..sebelum aku lupa...aku sekarang nie bergerak active kt blog satu lagi..
rajin2 lah korang mengintai aku kt sini yer.

nie la tempat aku kt opis nie..Allure Classic Enterprise.

0 Comments: