Friday, October 24, 2008

aPe la nasib aku....

Kehidupan di dunia
Kadang kala indah bagai bulan purnama
Kadang kala menyakitkan bagai tiba gerhana


mcm tu lh jugak aku...kehidupan ade pasang surutnye...kalo xde masalah dalam idup...bkn manusia namenye...tension gile aku ari nie...nie semuanya pasal subject c&C lah...subject yg aku paling xsuka sem nie...suke2 hati je nk uat present ari ape...dh la tu..xpasal2 aku kene tuang kelas ari nie..ade ke patut uat present time lecture subject lain...kalo buat kt cubic xpe gak...nie die g buat kt durian tunggal...dh la tu...aku nie xpernah nk smpai ke sana...kalo xsilap aku mase aku mula2 msk sini...tu pn register je...pastu terus pindah pangsapuri..pastu pindah duk TU...xde nye nk ke sana lg...kalo pergi pn...ade lh dua tiga kali...tu pn sebab exam...kalo tak...xde maknanye nk g sana...g sana pn....pas exam terus blah...mananye nk tau...kt mana satu fakulti fkekk ke fke ke...bilik kuliah kt celah mana pn aku xtau...yg lagi xbeshnye...kami 2 group je yg present ari nie....dh la tu join kelas bdk fkekk plak tu..xpasal2 kami kene present kt dorang...dh la bising...pendek kate...semuanye xbesh...ari ni plak nasib xbaik...pagi2 lagi dh ujan...basah lencun di buatnye nk smpai kt sana....end of the story...ari nie mmg xbesh...xsuke...huh....

0 Comments: