Tuesday, October 14, 2008

i'm happy...sonok2....

jgn marah eik...nie pn aku nk cite bende yang dh lepas gak...sebenarnye...byk bende yg aku nk cite kt korang semua...bukan nye aku sengaja nk cite bende2 yg lepas kt korang...tp aku br free skrg nie..baru ade mase nk layan blog...sbb tu semua post2 aku n post2 yg akan datang jgk semua bende2 yg lepas...bende2 yg dh terjadi dalam idup aku..

cite nie berlaku pada 25/09/08...
ari nie aku tersangat la happy....kalo dengan perkataan lain...happy gile...gile pn xhappy mcm aku nie..hehehe....ari nie seseorg yg aku syg ajak aku bukak pose sesama ngan die...mybe sbb lg dua ari aku dh nk balik kg...die pn mcm tu jgk....nk jadi kn cite...ptg tu susah sgt aku nk dpt bus g sentral...aku sampai pn dh kul 6 lebih...mase tu die dh ade dh kt situ...yg aku sonok dia pkai baju yg aku bg kt dia mase besday die ari tu....memandangkn waktu nk bukak pose dh dekat...dia ajak aku g tesco...kite org bukak pose kt kfc....tpkn ade sesuatu yg aku pelik...nape die asyik kuar masuk je...jap duk kt dlm...jap duk kt luar...aku rase dia g sembang ngan sesorg...tp...aku xnk la tnye....nntykn dia ckp ape lak kn...aku assume je la...jahat jgk aku nie...ade plak pk yg bkn2 psl dia....aish2....arap2 tak la...bkn ape sblum nie xde plak dia mcm tu...kalo bangun pn...nk g cuci tangan ade lh...ape2 pn aku harap ape yg aku pk tu dusta semuanya...

lepas dh siap bukak pose....solat....die ajak aku g taman cempaka....sonok la aku...bukan ape..sblom nie xde pn org ajak aku g sana...walhal dh 3 thn lebih dh aku duk melaka nie...xde pn sape2 yg sudi ajak aku g sana....dan kalo korang nak tau nie la 1st time aku kuar ngan laki2 pada waktu malam...kalo sebelum nie aku kuar malam gak selama duk kt sini tp ngan kwn2 ppuan la..tak pn mix....bkn mcm mlm nie....hanya aku dan die...berdua....

sbnrnye kan...die nk beli baju raya la...so aku tlng la die pilihkan mana satu yg die berkenan....xsangka plak thema baju raya ktorg tahun nie same...hehehe....lg la berbunga2 atie aku....mcm xcaye plak yg baju ktorg sama kaler...tpkan yg aku xsangka2...mlm nie dia belikan tudung tuk aku....sukenye aku....boleh la nnty aku pkai mase raye...

nie la tudung yg dia belikan tuk aku tu....suke sgt...cantik..mula2 tu aku nk ambik tudung mcm nie gak tp bunge2 kaler coklat...tp die ckp xcantik...die suh ambik yg nie...so aku ambik je lah....lg pn nie lg cantik dr yg kaler coklat tu... lps belikan tudung tuk aku...kiteorg sama2 g beli tudung tuk kakak die plak....pastu...aku pn blk...bkn ape...memandangkn aku dtg ngan bus....jdnye kena la blk awl...b4 aku blik aku sempat bg baju yg aku belikan tuk dia...nnty leh la dia pkai time raya nnty....lupe lak aku nk ckp...selain tudung tu...aku dpt kad raya jgk dr die....nie rupa kad raya tu...


nie la baju yg aku bg kt die tu....arap2...muat la ngan die..


kepada die....time kaseh byk2...owg akan ingat smpai bile2..mlm nie merupakan mlm yg sgt2 happy bg owg...hanya owg je yg tau ape yg owg rase....owg harap ari2 mendatang owg akan seronok mcm mlm nie...

k la....nnty aku cite lg...ade lg sambungan cite nie...tunggu...ade yg happy....ade yg sadih....korang tunggu je la yer...mybe esok aku bercerita lg....papai....

0 Comments: