Tuesday, October 14, 2008

Hari raye...

selamat ari raye kwn2...walaupn nie dh 15 syawal...aku rase masih x lewat lg aku nk ucap kt korang semua..sebenarnye aku nk cite ape yg berlaku 1 syawal ari tu...

xde ape pn yg best...raya tahun biasa je...mybe sbb angah pn xbalik raya kt kg thn nie...thn nie giliran dia balik raya umah mertua dia...lgpn ade skit masalah kt umah...sepanjang hari nie...lepas solat aidilfitri aku g umah atok aku...lame dh xjupe dorang...lgpn aku nk tgk sepupu baru aku...nie die sepupu br aku...comel kn...name dia wan aisyah nasuha...name tu akak dia yg bg...akak dia plak name wan ainurra arissya..
wan aisyah nasuha

wan ainurra arissya

sedih skit ari nie...leh nk g beraya sgt...aku xsehat..duk umah je...org lain g beraya tp aku duk tdor je...sakitnye hanya tuhan je yg tau...dalam mase yg same aku ade msg dia...same jgk xde ape2 respon pn...bia la..kalo tu yg dia nk...aku xleh nk paksa...dh salah aku...aku kena lah terima dengan seada2 nye...tpkn....mlm tu aku senang ati sikit...aku dapat mms dr dia...sonok gile rase...bukan ape...senang la nnty aku nk tgk dia ari2...kalo tak aku kena la bukak laptop aku..br lh aku bleh tgk gmbr dia...aku igt dia dh xmajuk dh...aku try gak msg dia...tp same jgk...xde respon....sedih btl la...hmmm.....


0 Comments: