Wednesday, October 22, 2008

project HCI...

kalo post sebelum nie aku cite pasal project c&c...skrg nie aku nk cite pasal project HCI plak...project nie pn lebih kurang je...mcm back to tadika..potong2...tampal2...lekat2...mcm2 la...poning kepale aku...

semalam ktorg ade kelas HCI...bengang betol la aku...ade ke patut lecturer aku ckp aku ponteng kelas....xpasal2 markah aku effect...aku nie dh la baik...xpernah ponteng kelas pn...boleh plak dia ckp aku ponteng kelas....ilang 0.25 aku pnye markah...walaupn sikit...tp sgt bermakna buat aku....
yg lagi buat aku tension plak...sepatutnye present ari khamis...dia boleh plak awalkn...xpasal2 kene present rabu...ari nie la...kelam kabut kiteorg siapkn...

menceceh pukul 1.30..semua tu dh settle...nie la last hasil yg kitorg buat...ok la tu...kn...kn...kn..


~Title: Movie cinema~

bende alah nie la kitorang kene present ari nie...ape2 pn...syukur la....dh xpayah pening kepala nk pk pasal project nie lagi...skrg ni boleh la aku consentrate kt project SE ngan esemen statistik plak....xsabau rasenye nk abeskn semua tu....

0 Comments: