Tuesday, October 14, 2008

Hadiah ari jadi..

hehehe...lom ape2 aku dh gelak kn...bukan ape bile tgk balik title kt atas tu...nk tergelak plak..org lain after celebrate besday terus post kt blog ape present yg dia dpt tuk tahun nie...lain plak aku...dh beberapa bln da..br je nk post...hehehe...lawak btol la...ape2 pn..aku nk bgtau kt korang ape present yg aku dpt tuk tahun nie...chop-chop...sebelum tu meh aku bgtau besday aku 18 ogos lalu dh...dah lame kn...sbb tu lah aku gelak dl sblum bercerita panjang xd...hehehe...ok la....antara present yg aku dapat thn nie:


mp3 sony walkman 1gb

org lain dh beli mp4 tp aku br nk pkai mp3..hehehe...xpe la ketinggalan pn..janji ade...time kaseh ye pada abg aku kena sudi adiahkn....suke2..salah satu bende yg aku slalu bwk g mana2 walaupn henpon aku pn leh guna mp3...sebenarnye bukan ape...nk save battery...nntykn kalo battery xde susah la nnty kalo org nk col ke...nk msg ke...hehehe...ye ye ol je...


ok..nk cite hadiah kedua plak....hadiah kedua, aku dapat jam....suka sgt2 jam nie..cantik....tp aku pakai mase g kelas je...kalo nk g berpoya-poya aku xpakai...sayang beb...cantik tak jam aku?...hohoho...

CASIO CTP-1241D-4A2...from ELLE studio


adiah yg ketiga lak yg aku dpt...jeng-jeng...ia ade lah....
hp sony ericsson k530i...tp nie bukan gmbr real hp aku la...sebabnye...aku dh xde digital camera skrg nie...jadinye aku xleh nk tangkap la gambar hp aku tu...tuk korang tgk aku search la gmbr hp sony tu kt tenet...br la korang tau mcm mana rupanye hp tu...huhuhuhu...

sony ericsson k530i

tu je lah aku nk cite pasal adiah ari jadi aku...ape2 pn time kaseh kt semua yg sudi hadiahkn kt aku hadiah2 tersebut...tpkan walau aku dapat hadiah best2 thn nie aku tetap sedey sbbnye org yg aku rindu xwish pn besday tuk aku....aku xde pn mengharapkan ape2 pada dia...cukup la sekadar ucapan tuk aku...tu pn dh boleh uat aku gembira...xpe la...bende yang lepas xusah la kita kenang balik....bia la hanya aku je yang tau....


0 Comments: