Tuesday, October 14, 2008

Selamat tinggal...

041008...

ari nie aku terpaksa berangkat pulang ke melaka....walaupn berat rasenye nk tinggal mak ngan ayah aku...kerana aku rase waktu nie mereka sgt2 memerlukan aku...kecian aku tgk mak aku...nangis je mase aku nk tinggal kn dorang...dh lh nie 1st time aku naik bus siang hari...biasenye aku blk melaka mlm..nk buat mcm mana tu je tiket yg ade...kalo xbeli...xleh plak aku blk sini nnty...aku plak salah ari tu..ade ke patut aku berkeras xnk bawak blk ape2 pn...kecian kt mak aku...kemaskn ape yg patut tuk aku bwk blk...kakak mintak maaf ye mak...buat mak sedih...

kul 10.30 a.m....
bus bergerak menuju destinasi...sgt bosan...bayangkan 10 jam dlm bus....dh la jln jem ari nie...ramai org dh mula blk umah masing2...xtau nk buat ape....tdor...bangun...makan... pastu tdor balik...bangun...arrgh...busan nye...bilenye nk sampai...

kul8.45 pm
alhamdulilah...sampai pn aku kt melaka...org 1 st aku igt...mesti la mak aku....terus je aku col ckp aku dh sampai sini...nntykn risau pulak mak...tuk die...aku msg je...just nk bgtau yg aku dh pn ade kt sini....dh selamat dh pn...dan seperti biasa....tak ade balasan pn dr die...hmmm....

0 Comments: