Thursday, October 30, 2008

NumbEr2...

hari nie aku nk cite pasal number2....bukan ape kn...sebenarnye d sebalik nombor2 nie tersimpan rahsia yg kite tak tau..kt bawah nie aku letak antara number2 yg aku suke


nie no aku...semestinye aku nye besday...hehehehe...


nie plak no die...


yg nie plak no yg byk kenangan kt die...


nie plak no yg die syg...

die ade 3 nombor...tapi aku ade satu nombor je...mana aci mcm tu kn..kn..aku pn nk ade jugak nombor yg special kt dalam idop...no yg byk kenangan kt aku mybe la 0509..yela..nombor nie akan igtkan aku kt kwn2 ..mbr2....coursemate2...rumate2 tersayg...housemate2 tersyg...wah2 aku akan rindu kenangan tu semua...korang semua mmg best la...terutamanye my housemate2 n rumate2 tersyg...korang la housemate yg paling best aku dpt...aku selama aku duk kt UTeM nie..mybe jugak nombor 07-?? akan jadi nombor kenangan antara aku ngan die...mybe la..tapi penghujung nye aku xtau bile....nombor yg aku syg?...hohohoho...xtau la bile...mybe lg setahun @ dua tahun...aku akan dpt no yg aku syg tu....

0 Comments: