Thursday, October 30, 2008

proJect SE

hohoho...ari nie merupakan ari last aku membuat presentation project kt UTeM....wah2..sgt bahagia aku rase..semua dh settle...cume pkkn final exam je...pastu leh say babai...n continue ngan LI plak...seronok2 jugak..tp....sedey pn ade jugak...yela...byk kenangan kt sini...walaupn sem nie lah byk dugaan aku perlu lalui..dugaan kene join fakulti lain...dugaan ngan "die"...mcm2 lah...tekanan fizikal dan mental aku rase....tp alhamdulilah...dapat aku lalui semua tu dgn tenang...aku harap..sem depan...xde la dugaan sehebat dugaan sem nie...aminnn.....

bercerita pasal project SE...alhamdulilah...semua tu dh settle pg xd...xyah da aku nk pening2 kepala pikir pasal project nie dh...kirenye xsia2 la aku xtdor mlm xd....kt bwh nie aku letak gmbr2 yg sempat aku snap mlm xd...



mcm nie lh umah aku...bersepah gile gara2 nk siapkn tampalan2 kt mounting board tu...dh la mcm kanak2 rebina...gunting sana...gunting sini...tampal sana...tampal sini...wah...ngatok nk leh siapkn semua tu...
nie la rupe bentuk final project SE kiteorg...alhamdulilah...semuanye dh settle

0 Comments: